GD Support enabled
GD Version bundled (2.0.34 compatible)
FreeType Support enabled
FreeType Linkage with freetype
FreeType Version 2.2.1
GIF Read Support enabled
GIF Create Support enabled
JPG Support enabled
PNG Support enabled
WBMP Support enabled
XBM Support enabled
wat te doen?
Posted on Sat Jul 05, 2008 12:44 GMT
Posted by Matis (active user)
ik heb dat probleem ook, verklein je de foto naar 1024x.... dan worden ze wel zichtbaar
Filetype: image/jpeg - Original size: 2592 x 1944 px, 2292 kB
dit is de grote van jou
probeer maar eens, het is een instelling maar ik kan deze nog niet ontdekken
Eric
Posted on Mon Feb 23, 2009 15:06 GMT
Posted by duikwebmaster (active user)
De beperking op filesize zit niet in het script maar in de PHP instellingen van je host. PHP is beperkt tot het bewerken van data tot een opgegeven grootte.
Als je je eigen server beheerd moet je in php.ini zijn, anders vriendelijk aan je host vragen of ze die waarde kunnen vergroten of gewoon zelf met Photoshop je foto's verkleinen voordat je ze upload.
Posted on Tue Feb 24, 2009 20:27 GMT
Posted by Kooijman (spiderman)
verder echt een goed script man, lekker simpel gewoon knallen en gaan.
zeker in combi met filethingie leden kunnen nu zelf de foto's erop gooien
Posted on Tue Feb 24, 2009 20:54 GMT
Posted by duikwebmaster (active user)
Kooijman wrote:
De beperking op filesize zit niet in het script maar in de PHP instellingen van je host. PHP is beperkt tot het bewerken van data tot een opgegeven grootte.
Als je je eigen server beheerd moet je in php.ini zijn, anders vriendelijk aan je host vragen of ze die waarde kunnen vergroten of gewoon zelf met Photoshop je foto's verkleinen voordat je ze upload.
Hoi na jou verhaal even gevraagd en mijn hoster zei(one.com) dat het geen probleem moest zijn, en ik het eens mijn het album van hun moest proberen.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum